torsdag den 14. juni 2012

En rigtig god mulighed

Hej alle sammen..

Mig og min kæreste flyttede til Rolfsted i slutningen af marts måned, og det er bestemt ikke noget vi fortryder.. Min kæreste Kim kommer her fra egnen.
Vi kiggede efter et nyt sted at bo, da jeg røg ned i indtægt og det gamle hus vi lejede desværre blev for dyrt..
Vi kiggede ikke efter noget andet, særligt længe for vi fandt det nye hus vi bo nu..
Det viste sig også at min kæreste viste hvem udlejeren var og vi tog ud og kiggede på det..
Med det samme vi kom ind viste vi begge at dette ville blive vores nye hjem!
Problemet var bare at vi havde en kat og de ville ikke have man havde husdyr da en tidligere lejer havde haft to katte og de havde brugt træværket i lejligheden som kradsebræt..
Men vi gav åbenbart et rigtig godt første håndsindtryk til hans datter som fremviste det.. Og 10 min efter at vi var kørt fra stedet ringede vores udlejere så og sagde at hvis vi ville var det vores og det ikke var noget problem vi havde en kat :)

Vi har verdens bedste naboer, hvilket der er ret vigtigt når man bo i et tvillinghus.
Min nabo er bare ret træt af jeg går så meget op i indretning, for hun siger de altid har haft den pæneste side af huset, men efter vi er flyttede ind er det inde hos os, der er finest..
Så hun har spurgt mig om, om jeg ikke vil tage med hende ud og købe nogle nye gamle møbler og brugskunst som hun kan bruge inde hos sig, også hjælpe med at gøre det hyggeligt..
Jeg glæder min helt vildt meget til denne mulighed og håber hun kan lide hvad jeg så foreslår.
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at leve af at indrette andres hjem.

Jeg er så typen der køber noget og maler det og sætter det lidt i stand og sælger det videre.
Vi har desværre bare ikke plads til så meget i vores lejlighed.
Men vi har et hus her hvor vi bor,(noget meget gammel noget) hvor der kun står et pillefyr, ellers er det næste tomt der over..
Så jeg ringede til min udlejer og spurgte om der var mulighed for at jeg kunne få noget plads der ovre til at male nogle møbler og opbevare dem. Og tænk en gang.. Han kommer i løbet af næste uge og gør plads til mig uden det vil koste noget.. Bedre udlejer finder man vist ikke ;)

Så hvis du skulle være interesseret i nogle gamle møbler, kommer der mere på min side på den blå avis.
Vil selvfølgelig også lægge nogle af tingene her ind.
Glæder mig helt vildt meget til at komme i gang og håber det vil lykkes for mig i fremtiden.

Mange kram Didde Cecilia

PS:

Jeg har dette fine bord til salg lige nu..
Det koster 1100 kr. Bordet har to ekstra side plader som kan sættes på.
Mål: B 89cm L 121cm H 78cm
Hver ekstra plade måler 38,5 cm i breden
Hvis du skulle være interesseret kan skrive en kommentar og sender gerne flere billeder :)


2 kommentarer:

  1. super fint bord. du må gerne sende et par billeder til min mail michelle_steffensen@hotmail.com, tak :)

    SvarSlet
  2. hej. Har du et bord som dette til salg. gerne skriv til Camillaandersen91@live.dk. det er lige sådan et bord jeg leder efter :)

    SvarSlet