søndag den 10. juni 2012

Den sødeste hylde

Godaften alle sammen..

Så kom jeg hjem igen fra en rigtig hyggelig aften med min kærestes familie..
Blev inviteret på Flammen, og bagefter tog vi til skovsøen og få en is. Mums :)
Dejligt at blive inviteret med, selvom min kæreste er på vej til Lemans og derfor ikke kunne komme med.


Se lige denne her helt vidunderlige lille hylde med to skuffer, som jeg fandt ude i Ville Kulla i går. Har desværre ikke fundet 'stedet' til den endnu, men eje den det måtte jeg bare!



Fandt også disse rigtig fine kageforme. Det blev til 28 små og to store. Kan ikke stå for kageforme, de kan jo bruges til alverdens ting, især til jul. Så dem vil jeg ikke løbe tør for. Hehe.
Hvis du er til den fransk/nordiske landstil eller bare den romantiske stil til boligen er det helt sikkert en butik du bare SKAL besøge. Hun har så fine ting.
Hendes butik ligger i Ullerslev på Fyn. Men har også en hjemmeside www.ville-kulla.dk




Fik endelig en hylde op i soveværelset. Jeg syntes selv det blev et ret godt resultat. Vores soveværelse har nemlig hele 3 skråvægge så det er virkelig svært at indrette. Men man sover altså bare meget bedre når der er hyggeligt i soveværelset.





Klippede da også lige et gammel viskestykke i stykker og satte det op i hver sit lille vindue. Før havde vi en pude i hvert vindue så der ikke kom så meget lys ind når man skulle sove. Men det var ikke til at holde ud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar