tirsdag den 31. juli 2012

Lev livet

Godaften alle sammen..

Er i bare lidt lige som mig, så vil i forstå det her.

Jeg er typen der hurtigt bliver ked af det eller tror jeg bare er meget uheldig, eller tror der er noget galt med mig.
Tingene går bare ikke som jeg gerne vil have dem. Jeg er rigtig god til at få min vilje og det skal helst være i går, det jeg går og ønsker mig sker.
Men hvor er jeg dog forkælet. Hvorfor skal jeg altid gå og se frem til noget der skal ske om en uge, en måned eller om et år. Hvorfor ikke bare leve mit liv nu, og ikke gå og irritere mig over nogle småting. Såsom at min elskede kæreste ikke har været hjemme det sidste måned for at tjene penge (for at jeg kan starte på uddannelse). Eller irritere mig over at det regner hele tiden i Danmark.
Vi må se positivt på tingende i stedet for at se på hvor DEJLIGT vi egentlig har det her i Danmark.
Selvom denne sommer ikke har været den bedste har de fleste af os alligevel haft råd til en ferie sydpå i år.
Og derfor fået den dejlige sol at se. Vi må også nyde regnen, Vi er fri for at vande havens blomster hele tiden og findes der noget bedre end at sidde i et sommerhus et sted i danmark med stearinlys tændt i hele huset, gang i brændeovnen og nogle gode brætspil. Nej vel!

Se de positive ting vi har i livet og skriv 5 ting ned hver aften det er sket for dig, om det så bare var kassedamen i brugsen der smilede til dig :) Jeg lover dig at du får det bedre.

-At give slip - er ikke det samme som at miste grebet.

Se lige det her klædeskab som jeg fik købt i IKEA med mine svigerforældre i dag :)
Godt nok brugte vi 5-6 timer på at samle det, MEN nu står det og jeg er så lykkelig over de gider bruge en hel feriedag sammen med mig, deres svigerdatter :)

Glæd dig over hverdagens små mirakler
Kram Didde Cecilia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar