mandag den 23. juli 2012

Skønne magneter

Hej alle sammen..

Nu har jeg vist fået holdt en lang nok ferie.
Håber i også nyder at få holdt lidt ferie, om i sidder i et lækkert sommerhus herhjemme i Danmark eller er taget til sydens sol :)
Os der bliver her hjemme må bare nyde de lækre dage vi får med solen som selskab.
Der er sket en hel masse ting her på det sidste.

Jeg er bla. blevet praktikant i Noa Noa, hvilket jeg er helt utroligt glad for :) Det går som en drøm.
Jeg begynder også snart på min drømme uddannelse som dekoratør. (9. august)

Syntes lige jeg ville dele denne super skønne ide.
Jeg kan desværre ikke tage æren for ideen men kan da give den videre.
(kilde: bogen sanselig sommer).
Jeg har altid syntes det var svært at finde nogle fine magneter til køleskabet, samtidig med at de kunne holde ordenligt på tingene. De magneter der virkelig kan holde på tingene, der er på ens køleskab er altid sådan nogle store grimme nogle i mærkelige farver..

Så jeg tog noget fint gavepapir og limede det på magneterne en efter en.
Gik så i mine gemmer og fandt nogle rigtig søde sommerfugle, jeg engang købte i panduro hoppy.
Også disse blev limet på. Og vupti en super skøn og smuk sommerlig magnet som sidder fast :)

Nu er min smukke rose endelig begyndt at springe ud :) 
Mener den hedder New dawn, det er en klatre rose som giver en rigtig dejlig duft.
Rosen bliver mellem 3-6 meter høj så skal derfor have noget at vokse op ad.
Det er en klatre rose der vokser hurtigt. Jeg syntes den er helt utrolig smuk og der er allerede kommet virkelig mange knopper på, så jeg er begyndt at plukke lidt til stue bordet :)



Fortsat god dag til jer alle
Kram Didde Cecilia

1 kommentar:

  1. Rigtig fin ide med magneterne. Elsker den rose og ja det er en new dawn. Jeg har den også i haven, og den er skøn.
    Rigtig god aften

    Lone

    SvarSlet