fredag den 14. december 2012

Nyt familie medlem

Hej Allesammen.

Jeg ved godt det er ALT for lang tid siden der er kommet et nyt indlæg her på bloggen. Men der har været så meget :)
Jeg er begyndt på dekoratør skolen i svendborg også som overskriften indikere er der kommet et nyt medlem her i familien. Desværre er det ikke en baby men en super skøn killing.
Godt nok er han allerede 7 måneder gammel men skøn og lækker det er han stadig og der er gang i ham.
Han hedder Fnuggie og er en Hellig Birma.
Hvis du vil have en rigtig putte trold af en selveskabskat er dette lige racen for dig. Han følger mig over alt og snakker utrolig meget. Hvilket jeg elsker!
Det eneste dårlige der er at sige om en Hellig Birma er at du er nød til at betale noget mere for den, men jeg lover sig at det er ALLE pengene værd!


Her er Fnuggie bare 10 uger gammel              


Sådan ser Fnuggie så ud i dag, og nu vejer han ikke mindre end hele 3,8 kg


Ballade? Jeg har ikke lavet noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar